جایگاه پلادیوم بین مردم میشاکالا

اول از همه درباره پلادیوم (یکی از بهترین یخچال و فریزر های ایرانی)

وقتی حرف از برترین یخچال فریزر ها میشه, یکی از برند هایی که زیاد شنیده میشود پلادیوم یا همان الکترواستیل قدیم می باشد. پلادیوم یکی از بزرگترین و برترین تولید کننده های یخچال فریزر ایرانی می باشد. یخچال پلادیوم یا همان الکترواستیل قدیم کیفیت, امکانات و تنوع محصولات زیادی دارد. برند پلادیوم چندین دهه تجربه در تولید دستگاه های برودتی و یخچال دارد و با محصولات با کیفیت خودش را ثابت کرده است. پلادیوم برند لاکچری الکترواستیل است که از لحاظ ظاهری عملکرد بهتری نسبت به یخچال های الکترواستیل داشته. ما در این متن می خواهیم جایگاه بهترین یخچال فریزر ایرانی را در بین مردم برای شما بازگو کنیم ولی قبل از آن توضیحی در مورد برند پلادیوم می دهیم. اول از همه معرفی برند پلادیوم. برند پلادیوم برند لاکچری و محصولی دیگر از شرکت الکترواستیل است که با بیش از 50 سال سابقه در تولید لوازم منزل قرار دارد. از محصولات پلادیوم میتوان به انواع یخچال ها و فریزر ها در انواع سایز ها نام برد. برند پلادیوم بیشتر اوقات با کلمه پالادیوم اشتباه گرفته می شود. یخچال و فریزر یکی از مهم ترین بخش های هر خانه یک ایرانی است که باید برای خرید آن انتخاب درست کرد. بخصوص برای ما ایرانی ها که یخچال و فریزر جایگاهی خاص در بین لوازم دیگر آشپزخانه دارد. از ویژگی های این برند می توان به تکنولوژی نوفراست یا همان یخچال بدون برفک, آبسردکن متصل به آب شهری, یخساز, درب بار و کمپرسور های ایتالیایی و اتریشی نیز نام برد. کمپرسور این یخچال ها همه SECOP ایتالیا می باشد. پلادیوم از طرح های لاکچری و شکیل تری نسبت به یخچال های دیگه میباشد و از لحاظ ظاهری نیز بسیار خوب عمل کرده است. این شرکت در سال های اخیر توانسته است تولید خود را به روزانه 1300 دستگاه برساند. همینطور همه محصولاتی که در پایین معرفی شده اند نصب رایگان و خدمات پس از فروش نیز دارند. به هراه 24 ماه گارانتی.

بهترین و پرفروش ترین یخچال فریرهای پلادیوم

 

تنوع یخچال فریزر های پلادیوم به گروه ساید بای ساید, یخچال دوقلو, یخچال فریزر کمبی, یخچال و فریزر های کوچک هتلی و دفتری می باشد. شرکت پلادیوم با تنوع زیاد محصولات برودتی, منطبق با نیاز های مختلف و هر نوع سلیقه و نیاز مشتری, اقدام به طراحی یخچال فریزر های خود کرده. از پرطرفدار ترین و برترین یخچال های پلادیوم ساید بای ساید آن است که از لحاظ طراحی و ابعاد خوبش فروش زیادی نسبت به بقیه مدل ها دارد. یخچال های ساید بخاطر دیزاین مدرنی که دارند طرفدار زیادی پیدا کرده اند. از اماکنات این یخچال ها می توان همچون یخساز اتوماتیک,  اتصال به آب شهری, درب بار, مصرف انرژی ,A تکنولوژی نوفراست و چندین قابلیت دیگر از جکله مزایا یخچال های ساید پلادیوم است. شرکت پلادیوم یا همان الکترواستیل توانسته اند خود را در بخش بهترین یخچال های ایرانی قرار بدهند و در بین یخچال های ایرانی اسمی در بکنند و در بازار جایگاهی خیلی خوبی پیدا کنند.

برند پلادیوم

تکنولوژی نوفراست یخچال فریزرهای پلادیوم

یخچال فریزر های پلادیوم اولین یخچال های بدون برفک ایرانی را تولید کردند ودر این نظر از همه رقیب ها حلو می باشند. تکنولوژی دیفراست یکی از بزگترین مزایا این مدل می باشد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه و کوتاه بگوییم دیفراست عملی است که برای آب کردن برفک های اوپراتور در بعضی از سیستم ها مانند یخچال ها استفاده می شود. جلوگیری از تشکیل برفک به خاطر وجود رطوبت امکان پذیر نیست پس با عمل دیفراست برفک ها را از بین میبریم. حال چرا برفک ها را از بین ببریم؟ لایه های برفک بر روی لوله ها خنک کننده به حکم عایق انتقال برودت خواهد بود و ضریب انتقال برودت را کم می کند و در نتیجه دمای یخچال افزایش می یابد و سرما کم می شود. در یخچال های فن دار برای انتقال جریان هوا, وجود برفک در روی لوله ها مقدار هوای جریانی را کاهش می دهد, در نتیجه سرما کم می شود. در یخچال های نوفراست از آنجا که برفک ها به صورت اتوماتیک آب می شوند و در نتیجه برفکی تولید نمی شود پس لازم نیستش تا یخچال را به مدت طولانی خاموش کنید و یا برفک های آن را پاک کنید. در این سیستم با توجه به انتقال سرما با فن در تمام کابین سرما یکنواخت تر و مطلوب تر است. از این رو یخچال های نوفراست علاقه مندی زیادی در بازار دارد.

جایگاه پلادیوم در بین مردم

برای جواب ب این سوال تنها راهش بازگو کردن نظرات کاربران در سایت های معتبر می باشد. همه این نظرات از سایت های معتبر برداشته شده.

ما این یخچال رو سال 1399 خریداری کردیم واقعا یخچال عالی هستش و برابری میکنه با برندهای معروف. چون چندین ساله که خریدیم خواستم به اشتراک بزارم که خیال تون از خریدش راحت باشه البته نسبت به چند سال پیش خیلی گرون شده چون ما سال 99 این یخچال رو خریدیم اونم اقساطی از میشاکالا.

به نظرم یخچال فریزر خیلی خوبیه از همه نظر فقط مشکلی که داره یه مقدار دستگیره هاش ضعیفه که اونم اگر با ملایمت باهاش رفتار کنید فکر نمیکنم واسش مشکلی پیش بیاد آبسرد کن و یخساز بسیار عالی عمل می‌کنه که جای تعجب داره از کالای ایرانی.

 

ساید بای ساید رویال پلادیوم

سلام دوستان به مدت ۲ سال دارم ازش استفاده میکنم خیلی زیبا و جادار و با امکانات روز که کاربردش خوبه مثل یخساز و آب شهری که یه انشعاب از آب تصفیه کن خونم گرفتم براش اولا حواستون به بستن درب فریزر باشه چون خیلی فیت گرفتن اگه کشوهارو یخورده بد ببندید در فریزر بسته نمیشه و هیهات چون تو اون حد باز موندن آلارم نمیده دوما تقریبا اگه تا چند ماه اول صدای بلند ازش شنیدید نترسید صدای انبساط و انقباض لوله پشتش تو فومه تزریق شدش که به مرور بی صدا میشه.

سه سال پیش وقتی میخواستم ساید بخرم یهو رفتم سراغ نمایندگی الکترواستیل یه یخچال دیدم بعد رفتیم پلادیوم دیدیم که خیلی لاکچری بود نسبت به ایرانی بودنش، حجم نگهداری مواد غذایی اش از یه ساید بیشتر بود، خدایی دیدم هم کیفیت داره هم اندازه اش نه بزرگه نه کوچیک مناسب یه خانواده چهار تا پنج نفره است، ببینید دوستان اون موقع موتور این مارک اتریشی بود و تاییده اروپا رو داشت و توی تبلیغات می گفتن بی صداست، مال من خدایی موقعی که روشنه هم اصلا صدا نداره یعنی اصلا به گوش نمیاد باید سرت رو ببری پشت یخچال بیاری پایین تا بفهمی روشنه. توی این سه سال فوق العاده بود و یخسازش هم عالی کار می کنه. الان رو نمیدونم چه موتوری میندازن روشون و کیفیت ساختشون چطوره اما خدایی سه سال پیش همون مارک خوب قدیمی بود برامون و هست. امیدوارم تموم شرکتای ایرانی جنس با کیفیت تولید کنن.

فکر کنم این نظرات خودش نشان دهنده این است که پلادیوم جز بهترین یخچال های ایرانی میباشد. امیدواریم این متن کمک کرده باشه تا با یکی از بهرین یخچال های ایرانی آشنا شده باشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله بهترین و پرفروش ترین یخچال فریرهای پلادیوم را هم مطالعه کنید.

میشاکالا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه