بهترین تلویزیون های تی سی ال

در این پست از میشاکالا قصد داریم که به بررسی برخی از بهترین تلویزیون های برند تی سی ال، برند محبوب این روزهای بازار لوازم خانگی بپردازیم. همان طور که می‌دانید، تی سی ال، شرکتی است که اخیراً جای بسیار خوبی برای خود در بازار لوازم خانگی ایران و جهان پیدا کرده! و محصولات به نسبت با کیفیت و مقرون به صرفه تولید می کند. در این پست به بررسی تلویزیون های این برند در سایزهای مختلف از ۳۲ تا ۵۵ اینچ پرداخته ایم و برای شما ویژگی ها و امکانات ها و امکانات این تلویزیون ها را بر شمرده ایم. میشاکالا امیدوار است تا با استفاده از این مقالات، به شما مشتریان عزیز در بحث انتخاب محصول مورد نظر کمک لازم را بکند!

برند تی سی ال (tcl) یک شرکت الکترونیکی چند ملیتی چینی بود که در سال ۱۹۸۱ میلادی تاسیس شد. نام ابتدایی TTK که بود و به تولید نوار ضبط می پرداخت. اما هم اکنون برند تی سی ال کار  طراحی، تولید، فروش و توسعه محصولات مختلفی از جمله تلویزیون، تلفن همراه، سیستم های تهویه مطبوع، ماشین‌های لباسشویی، یخچال فریزر و غیره را نیز انجام می دهد. جالب است بدانید که این برند هم اکنون ۷۵ هزار نیروی فعال، ۲۱ کارخانه، و ۲۳ مرکز توسعه فناوری دارد و در بیش از ۱۶۰ کشور جهان محصولات خود را فروخته است. همچنین در سال ۲۰۱۷ و 2018 این برند در مقام دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون این در بازار جهانی قرار گرفت. تلویزیون های تی سی ال در سایز های مختلفی از 32 اینچ برای فضاهای کوچک و نقلی تا 85 اینچ برای فضاهای بزرگ و سالن های وسیع موجود هستند.  در این پست می خواهیم به معرفی برخی از بهترین تلویزیون تی سی ال بپردازیم. ‏تی سی ال (tcl) یک برند موفق چینی است که این روزها بازار گرمی برای خود در داخل کشور و چه در خارج از کشور ایجاد کرده است.

برای اطلاع بیشتر از محصولات میشا کالا به فروشگاه اینترنتی میشاکالا مراجعه کنید.

معرفی بهترین تلویزیون های تی سی ال

در پایین به بررسی برخی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این برند می‌پردازیم:

  • تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C715 سایز 55 اینچ

تلوزیون تی سی ال میشاکالا

تلویزیون کیو ال ای دی QLED هوشمند تی سی ال یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین و بهترین تلویزیون تی سی ال در کشور است. این محصول با کیفیت امکانات و قابلیت های بسیار مناسب و متعددی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد. کیفیت تصویر در این تلویزیون به سبب پنل کوانتوم دات استفاده شده، فوق العاده می باشد و کیفیت بسیار افزایش یافته و رنگ ها را با درخشش و بزرگ بسیار بیشتری به شما نمایش داده می شود. وضوح تصویر در این سری از تلویزیون‌های تی سی ال ULTRA HD 4K است و از HDR 10 پشتیبانی می‌کند تا تصاویر سریع نرم و روان باشند. زاویه دید این تلویزیون ۱۷۸ درجه می باشد و نرخ بروزرسانی ۶۰ هرتز. زمان پاسخگویی ۶ و نیم میلی ثانیه می باشد که در نوع خود عالی است. این تلویزیون دارای دو بلندگو با توان ۱۰ وات و در مجموع ۲۰ وات صدای بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند!

سیستم عامل این تلویزیون اندروید است است که استفاده بسیاری از اپلیکیشن های مختلف را برای شما آسان و دلپذیر می کند. همچنین شما دسترسی نامحدود به دنیایی از سرگرمی و اطلاعات و برنامه‌های مختلف دارید. امکان اسکرین میرورینگ، قابلیت بسیار محبوب در این روزها، که در این محصول هم استفاده شده، باعث شده تا شما به حتی با تلفن همراه خود به این دستگاه متصل شوید.

امکانات:

مجهز به فناوری کوانتوم دات QLED TV

وضوح تصویر بسیار بالا ULTRA HD 4K (3840×2160)

مجهز به فناوری HDR10

مجهز به تكنولوژی MEMC برای نمایش روان تصاویر سریع

تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 9

دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین زمان (Time Shift)

مجهز به Bluetooth جهت اتصال ساندبار و اسپیكر بلوتوث

دارای قابلیت WIFI Screen Mirror جهت اتصال گوشی موبایل به تلویزیون
USB2.0x2 USB3.0x1 و HDMIx3

تلویزیون تی سی ال مدل 55p615

این مدل تلویزیون از کیفیت وضوح خیلی خوبی برخوردار است با وضوح ultra 4K از محصولات با کیفیت تی سی ال و موجود در بازار ایران می باشد. امکانات منعدد از جمله هوشمند و دارای سیستم عامل اندروید می باشد.

این مدل تلویزیون ULTRA HD  دارای وضوح تصویر بسیار بالای 8 مگاپیكسل (2160 3840x) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تكنولوژی چهار برایر تلویزیون های FULL HD  (2 مگا پیکسل) است. محدوده دینامیکی بالا یا HDR باعث می شود غنای رنگ در قسمت های روشن تر و تاریک تر صفحه نمایش افزایش پیدا کند ، بنابراین کیفیت رنگ های مشاهده شده بالا می رود و تصاویر واقعی تر و طبیعی تر دیده خواهد شد.

امکانات تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 55P615:

وضوح تصویر بسیار بالا ULTRA HD 4K (3840×2160)

مجهز به فناوری HDR10

مجهز به تكنولوژی MEMC برای نمایش روان تصاویر سریع

تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید 9

دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR) و مجهز به ماشین زمان (Time Shift)

مجهز به Bluetooth جهت اتصال ساندبار و اسپیكر بلوتوث

دارای قابلیت WIFI Screen Mirror جهت اتصال گوشی موبایل به تلویزیون
USB2.0x2 USB3.0x1 و HDMIx3

  • تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ

تلوزیون 43 اینچ تی سی ال میشاکالا

اگر به دنبال یک تلویزیون سایز متوسط مقرون به صرفه با امکانات معقول می گردید، تلویزیون 43D3000i از برند تی سی ال یک انتخاب بسیار خوب برای شماست. این تلویزیون تی سی ال از کیفیت بالای FULL HD و رزولوشن  (1920×1080) و 16.3 میلیون رنگ برخوردار هست که کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. این تلویزیون تی سی ال از سیستم صوتی DOLBY Audio و صدای فراگیر Surround Sound برخوردار می باشد که سبب می شود صداها به طور شفاف و رسا به گوش شما برسد. تیونر دیجیتال، طراحی باریک و زیبا، خروجی HDMI و USB از دیگر امکانات این تلویزیون می باشد.

امکانات:

وضوح تصویر بالا (FULL HD (1920×1080
قابلیت پخش صدای DOLBY Audio و صدای فراگیر Surround Sound
طراحی بسیار باریك و زیبا
دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)
دارای قابلیت جدول زمان بندی برنامه ها (EPG)
HDMIx2 و USB2.0 x 1
فرمت های پخش ویدئو: MPEG1/2/4 , H265 , VC1 , FLV
فرمتهای پخش عكس: JPE

تلوزیون تی سی ال 32 اینچ میشاکالا

تلویزیون ال ای دی تی سی ال، یک محصول 32 اینچی و اقتصادی با قیمت مناسب است که شرکت تی سی ال آن را چند وقتی است به بازار عرضه کرده است. کیفیت تصویر آن HD و با رزولوشن 1366×768 می باشد. از مزایا و نکات قوت این تلویزیون تی سی ال می توان به سیستم صوتی قدرتمند و با کیفیتش اشاره کرد. این تلویزیون تی سی ال قابلیت پخش صدای DOLBY Audio و صدای فراگیر Surround Sound را داراست كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالایی از طریق پخش در كانال های مستقل و مجزا از یكدیگر به شنونده خود، ارائه می دهد. 5 بلندگوی جداگانه از یكدیگر توسط تكنولوژی DOLBY، صدای با کیفیت و بسیار شفاف را پخش می کند.

امکانات:

قابلیت پخش صدای DOLBY Audio و صدای فراگیر Surround Sound
طراحی بسیار باریك و زیبا
دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2
قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی (PVR)
دارای قابلیت جدول زمان بندی برنامه ها (EPG)
HDMIx2 و USB2.0 x 1
فرمت های پخش ویدئو: MPEG1/2/4 , H265 , VC1 , FLV
فرمتهای پخش عكس: JPEG , BMP , PNG
فرمتهای پخش موزیك: MP3 , AC3

معرفی انواع تلویزیون تی سی ال

در این پست به معرفی برخی از پرفروش ترین تلویزیون های تی سی ال (TCL) پرداختیم. شرکت تی سی ال اخیراً مدل های گوناگونی از تلویزیون ها روانی بازار کرده است. که با مراجعه به سایت میشاکالا، می‌توانید انواع این تلویزیون ها را مشاهده کنید. در این پست سه تلویزیون این برند در سه سایز مختلف ۳۲، ۴۳ و ۵۵ اینچ بررسی شد و سعی شد از امکانات آن را برای شما گفته شود. امیدواریم که توانسته باشیم به شما در انتخاب تلویزیون مورد نظرتان کمک کنیم!

حتما ما را دنبال کنید تا از مقالات به روز ما در این حوزه با خبر شوید و اطلاعات کامل و لازم را کسب کنید! البته که مدل های گوناگون دیگری از این برند نیز موجود هستند که با مراجعه به سایت ما می توانید از آن ها دیدن کنید و به بررسی مشخصات آن ها بپردازید.

برای اطلاع از قیمت ها و خرید ماشین لباسشویی های تی سی ال به سایت میشاکالا مراجعه کنید. تی سی ال یکی از برند های شرکت مادیران است و ایکس ویژن هم مانند تی سی ال تولید شرکت مادیران است، برای مشاهده تلویزیون های با کیفیت و اقتصادی ایکس ویژن تولید مادیران به تلویزیون های میشاکالا سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه