معرفی بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

معرفی بهترین تلویزیون های ایکس ویژن

ایکس ویژن برندی است که ما زیاد آن زا می شنویم، در تلویزیون، بیلبورد ها و غیره ولی درمورد آن اطلاعات زیادی نداریم. قبل از معرفی بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های ایکس ویژن در مورد این برند توضیح مختصری می دهیم.

درباره ایکس ویژن

برند ایکس ویژن در سال 1385 وارد بازار ایران شد. این برند یکی از زیرمجموعه های شرکت مادیران بوده، با راه اندازی خط تولید تلویزیون های ایکس ویژن مادیران وارد بازار لوازم صوتی و تصویری شد. کیفیت بالای محصولات ایکس ویژن باعث شد تا این برند رتبه سوم را در بازار کسب کند.بعد از مواجه شدن با استقبال مردم کشور و گشتردگی فعالیت پیشین شرکت ادیران در سال 1389 اولین فضای اداری باز را در ایران افتتاح کرد. بعد از گذشت 6 سال مادیران مادیران فعالیت خود را در لوازم خانگی و صئتی و تصویری گسترش داد و در سال 1395 فعالیت خود را در تولید یخچال فریزر و لباسشویی شروع کرد ولی ما هدفمان بیشتر روی لوازم صوتی و تصویری این برند می باشد.

لوگوی برند ایکس ویژن

ایکس ویژن ساخت کجاست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ایکس ویژن ساخت کجاست و یا قطعاتش از کجا می آید و آیا یقیت قطعات خوب است؟

ایکس ویژن برندی ایرانی است که با نهایت دقت و تکنولوژی و فن آوری روز دنیا منتاژ می شود و گارانتی و خدمات پس از فروش آن زیر نظر شرکت مادیران می باشد. شرکت مادیران فعالیت خود را در سال 1343 شروع کرده و تا الان به فعالیت خود ادامه داده است و در تلاش است تا در آینده با بالا بردن کیفیت خدمات و بیشتر کردن تنوع محصولات خود همواره رو به جلو حرکت کند.

برند ایکس ویژن به صورت انحصاری ثبت شده شرکت مادیران است. جواب این سوال که قطعات مال ایران است یا نه این است که قطعات همه وسایل منزل ایکس ویژن ساخت ایران نیست بلکه فقط در ایران مونتاژ می شد. بعد از اینکه مونتاژ می شوند تمام محصولات ایکس ویژن از فیلتر کنترل کیفی تیم متخصص ایرانی رد می شود و تمامی تست ها را قبل از پک شدن انجام می دهند. دیدبازار نماینده فروش تلویزیون های ایکس ویژن.

لوگوی مادیران میشاکالا

برای راحت شدن خیال شما شرکت مادیران گارنتی 24 ماهه به همراه 10 سال تضمین خدمات پس از فروش می دهد تا با خیالی راحت خرید خود را انجام بدهید.

و در آخر اینکه همه قطعات در تمامی محصولات ایکس ویژن ساخت کشور قدرتمند اقتصادی جهان چین می باشد و تمامی قطعات گرید A این کشور می باشد. گرید A کشور چین با با کشور های بزرگ جهان برابری می کنن و حتی در بعضی موارد کشور چین کیفیت بهتری دارد.

حال معرفی 5 تا از بهترین تلویزیون های مختلف

تلویزیون 65 اینچ هوشمند

این تلویزیون دارای دو سال گارانتی مادیران، هوشمند، مجهز به پنل LED با درجه کیفی A می باشد. وضوح تضویر این تلویزیون 4K ultra Hd می باشد که وضوح 2160*3840 دارد.این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR10 و درای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می باشد. دراری 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز می باشد.

 

تلویزیون 65 اینچ ایکس ویژن

 

HDR

محدوده دینامیکی بالا این قابلیت محدوده کنتراست و دقت رنگ‌ها را توسعه می‌دهد. قسمت‌های روشن تلویزیون، روشن‌تر به نظر می‌رسد و بنابراین عمق تصاویر بیشتر می‌شود و طیف رنگ‌های سبز، آبی و قرمز و هر رنگی بین آنها بهینه‌تر نشان داده می‌شود. در اینصورت وسعت رنگ گسترده را شاهد خواهیم بود که این باعث می‌شود رنگهای بیشتری را ببینیم و نرخ کنتراست و رنگهای مشاهده‌شده بالا می‌رود و باعث نمایش تصاویری واقعی‌تر و طبیعی‌تری نسبت به آن‌چه در تلویزیون‌ها مشاهده می‌کنیم خواهند شد. لاین توضیح برای همه تلویزیون هایی که این قابلیت را دارند صدق میکند.

DVB-T2

DVB-T2 پیشرفته ترین سیستم گیرنده دیجیتال زمینی دنیاست، که دارای ساختار پایدار، قابلیت ها و انعطاف بیشتری نسبت به سایر سیستمهای دیجیتال است و همچنین از سسیستم های SD,HD, UHD, Mobile TV پشتیبانی می کند. همه تلویزیون های ایکس ویژن این تکنولوژی را دارند.

تلویزیون 55 اینچ مدل 55XTU835

این تلویزیون دارای دو سال گارانتی مادیران، هوشمند، مجهز به پنل LED با درجه کیفی A می باشد. وضوح تضویر این تلویزیون 4K ultra Hd می باشد که وضوح 2160*3840 دارد.این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR10 و درای سیستم عامل اندروید ورژن 10 می باشد. دراری 16 گیگابایت حافظه داخلی نیز می باشد. تنها تفاوت این مدل با مدل قبلی در سایز صفحه آن می باشد. سرعت پاسخگویی این مدل 8MS می باشد که عددی قابل قبول می باشد. پخش صدای دالبی و 2 گیگ رم از دیگر ویژگی های این تلویزیون است.

تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن

تلویزیون 50 اینچ مدل 50xku575

همانند دو مدل قبلی دو سال گارنتی دارد. این مدل از طراحی زیباتری نسبت به دو مدل قبلی برخوردار است. این تلویزیون نیز از کیفیت 4K ULTRA HD نیز برخوردار بوده و وضوح چشمگیری همانند دو مدل قبلی دارد (2160*3840). این تلویزیون دارای قابلیت پخش صدای دالبی و 2 گیگ رم دارد.

این تلویزیون نسبت به تلویزیون های اچ دی اطلاعات تصویر های دریافتی 4 برابری دارد. همانند دو مدل قبلی نیز این تلویزون نیز اسمارت است و قابلیت اتصال به اینترنت دارد. مجهز به تکنولوژی HDR10 که در مدل های قبلی به صورت کامل توضیح داده شده است.

تلویزیون 50 اینچ ایکس ویژن میشاکالا

تلویزیون 43 اینج ایکس ویژن مدل 43XT725 (اقتصادی ترین تلویزیون هوشمند)

این تلویزیون مانند مدل های قبلی هوشمند است ولی تفاوتش در این است که انروید آن ورژن 7 است پس نسخه قدیمی تر است. این مدل نسبت به مدل های قبلی اقتصادی تر است و شما با مبلغ کمتری تلویزیون هوشمند میگیرید ولی در عوض از 43 اینچ و کیفیت تصویر FULL HD  برخوردار می شود که نسبتا کمتر است. قابلیت پخش صدای دالبی و 8 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی های این تلویزیون است. این مدل دارای 1 گیگ رم که نسبت به مدل های قبلی کمتر است. سرعت پاسخگویی این مدل 6 میلی ثانیه می باشد. این مدل برای گیم و بازی بیشتر پیشنهاد می شود و گزینه خوبی برای اتاق شما می باشد.

تلویزیون 43 اینچ ایکس ویژن

تلویزیون 32 اینچ مدل32xt580 (بهترین انتخاب تلویزیون کوچیک)

این تلویزیون همانند مدل های قبلی هوشمند نیست ولی فروش آن چند برابر مدل های قبلی می باشد زیرا از لحاظ اندازه بسیار مناسب برای دفاتر و مغازه و یا محیط های کوچیک می باشد. این مدل از کیفیت صفحه HD (1366*768) برخورداراست. از تکنولوژی دالبی برای پخش صدا برخوردار است. روی این مدل از گیرنده دیجیتال استفاده شده همانند مدل های قبلی. این مدل دارای 3 درگاه HDMI می باشد.

تلویزیون ایکس ویژن میشاکالا

در آخر انتخاب به عهده شما می باشد و با توجه به نیازتون می توانید انتخاب درست را انجام بدهید ما فقط بهترین ها را در اندازه ها و مدل های مختلف برای شما معرفی کردیم از هوشمند تا ساده از 65 اینچ تا 32. از ویژگی های برند ایکس ویژن این است که با توجه به هر نیاز و محیطی محصولی دارد.

برای بررسی و خرید هر کدام از این محصولات می توانید به سایت میشاکالا سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه