نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی های ایکس ویژن در تهران

در مجله خبری میشاکالا، به بررسی محصولات و لوازم خانگی مختلف می پردازیم. پس مارا دنبال کنید تا از همه اخبار و بررسی های مخلتف این حوزه جذاب با خبر شوید.

در این پست از میشاکالا قصد داریم که نمایندگی های فروش ماشین لباسشویی های ایکس ویژن را در شهر تهران، به شما میشاکالایی های عزیز معرفی کنیم. همانطور که می دانید و شنیده اید، این روز ها برند ایکس ویژن طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده است. این اتفاق دلایل زیادی دارد . مثلا کیفیت خوب محصولات، قیمت به صرفه، کمبود محصولات کره ای و … میشاکالا نماینده اصلی و رسمی شرکت مادیران در تهران است که پخش مستقیم محصولات ایکس ویژن را برعهده دارد.

برند ایکس ویژن

برند ایکس ویژن

همانطور که احتمالاً می دانید برند ایکس ویژن برندی کاملاً ایرانی است که در طی چند سال گذشته نام آن را بسیار شنیده ایم و تولیدات آن را بسیار دیده ایم. تولیداتی همچون محصولات صوتی و تصویری و تلویزیون، یخچال فریزر و ماشین‌های لباسشویی!

سراغاز کار این برند در سال ۱۳۸۵ رخ داد؛ در این سال بود که شرکت بزرگ و قدیمی مادیران، همان شرکت مونتاژ کننده مانیتور های ال جی در سال‌های گذشته، که در سال ۱۳۴۳ تاسیس شده و به یکی از معتبرترین و بهترین شرکت های حوزه آی تی در ایران تبدیل شد و محصولات این شرکت را مانند کیبورد و ماوس، مانیتورهای ال سی دی، کیس و اسپیکر و غیره را روانه بازار کرده است، تصمیم به تاسیس این برند جدید و نوظهور کرد.

این محصولات آنچنان رقابتی بود همچنین به دلیل همراه شدن سر آغاز کار این برند و آغاز تحریم هایی که علیه ما صورت می‌گرفت و افزایش بی حد و مرز قیمت دلار و افزایش قیمت محصولات خارجی سبب شد تا با این برند در جایگاه سوم بازار پس از سامسونگ و ال جی قرار بگیرد. پس از یکسال ایکس ویژن تصمیم گرفت تا در عرصه های دیگر مانند تولید انواع یخچال فریزرها و لباسشویی را با برندهای اکسیژن و گارانتی مادیران پا بگذارد. قابل دکر است که شرکت صفابازار پارس نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن در تهران را دارد.

ایکس ویژن چه محصولاتی دارد؟

محصولات ایکس ویژن

اکنون ایکس ویژن یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون های مختلف را تولید می کند. بیایید در مورد ماشین های لباسشویی ایکس ویژن صحبت کنیم. ایکس ویژن برای این که نیاز اقشار مختلف جامعه را فراهم کند، ماشین لباسشویی مختلف با ظرفیت های متنوعی تولید کرده است. این محصولات از ۶ کیلو گرم شروع می‌شود و تا ۹ کیلوگرم نیز موجود هستند. ماشین های لباسشویی ایکس ویژن از مشخصات و امکانات به روزی مانند قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، قفل کودک و غیره برخوردار هستند.

کیفیت ساخت و قطعات محصولات ایکس ویژن

در مورد کیفیت ساخت قطعات این برند باید خدمت شما عرض کنیم که قطعات استفاده شده در محصولات ایکس ویژن ساخت کشور چین می باشد. اما قطعاً گرید تمامی قطعات آن (A) می‌باشد. جالب است بدانید که گرید A کشور چین حقیقتاً توانایی رقابت با گریدهای A کشورهای خوب جهان را دارند. قطعا کیفیت این محصولات مانند محصولات آلمانی آمریکایی نخواهد شد اما به هرجهت نمی توانیم کیفیت خوب محصولات ایکس ویژن را کتمان کنیم. دیدبازار و میشا کالا نمایندگی ماشین لباسشویی های ایکس ویژن در تهران هستند که برای خرید مطمین از نماینده شرکت میتوانید به آن ها مراجعه کنید.

 

میشاکالا نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن xvision

ماشین لباسشویی یکی از وسایل خیلی مهم در خانه است که معمولا از همیت بسیار بالایی برای خانم های خانه برخوردار است. پس خیلی مهمه که لباسشویی مناسب خودمون رو تهیه کنیم. پس سعی کنید در هنگام خرید و تهیه ماشین های لباسشویی یا حتی هر وسیله خانه، بیشترین دقت ممکن را به کار ببرید. چرا که هر روز با ان سروکار خواهید داشت. در این مسیر، میشاکالا هم به شما کمک می کند. شما هم میتوانید از مقالات ما استفاده کنید و هم از اطلاعات درج شده در ضفحه هر محصول.

ایکس ویژن نمایندگی های فروش زیادی در شهر تهران دارد. اما میشاکالا، مفتخر است تا بگوید نمایندگی رسمی این برند را در تهران داراست و شما می توانید محصولات ایکس ویژن را با بهترین قیمت و با گارانتی مادیران از میشاکالا تهیه کنید. برای بررسی و دیدن محصولات ایکس ویژن و دیگر برند های لوازم خانگی، از میشاکالا دیدن کنید و یا این که با کارشناسان میشاکالا تماس بگیرید. میشاکالا امیدوار است بتواند شما را در خرید، کمک کند.

میشاکالا نمایندگی لباسشویی ایکس ویژن

تلفن: 33521812-021

شماره واتساپ: 09026351677
برای مشاهده محصولات بیشتر ایکس ویژن و سایر برند ها به دیدبازار سر بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه