برند فیلیپس

برای خرید تلوزیون امروزه نام های بسیاری را شنیده ایم. از برند های ایرانی ای مثل ایکس ویژن و جی پلاس، تا ال جی و ساسونگ. اما برند چند ملیتی فیلیپس نیز برندی است که اگرچه در بازار لوازم خانگی و تلویزیون ها فعال بوده است حضور فعال داشته است، اما خب اخیرا فعالیت در بازار ایران دو چندان شده است. اما اگر قصد خرید تلوزیون را دارید، بهتر است بدانید تلویزیون از مهمترین وسایل خانه های ماست! لذا هنگام خرید آن باید به بررسی های کامل و جامع بپردازدیم و از هرگونه بررسی و تحقیق راجب آن ها پرهیز نکنیم.

در این مقاله می خواهیم برخی از پرفروش ترین تلویزیون های برند فیلیپس را برایتان بیاوریم و آن ها بررسی کنیم و به شرح نکات آنها بپردازیم. تلویزیون های فلیپس یکی از بهترین تلویزیون های موجود ایرانی هستند. میشاکالا نماینده مستقیم تلویزیون های فلیپس است و شما می توانید محصولات فیلیپس را با ضمانت اصلی شرکت از ما تهیه کنید!

معرفی برند فیلیپس

فیلیپس برندی که برای ما ایرانیان در طی سالیان دراز، نام ان را شنیده ایم و برندی شناخته شده در لوازم برقی مختلف بین ماست. قطعاً بسیاری از ما محصولات فیلیپس را در کنار خود داشتیم . فیلیپس همیشه نام محبوب و مورد اعتماد بود می توان گفت این برند از برند های پیشرو در بحث های تحقیق و توسعه بوده است.

فیلیپس یک ابر شرکت چند ملیتی هلندی است که ستاد مرکزی آن در شهر آمستردام پایتخت هلند قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده لوازم الکترونیکی جهان می باشد که طبق آمار منتشر از آن، بیش از ۲۲ هزار کارمند دارد و در صد کشور جهان خدمات خود را ارائه می‌کند و نمایندگی فعال دارد. در سال ۲۰۱۲ شرکت فیلیپس به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم روشنایی نورپردازی در جهان معرفی شد.

تلویزیون های ساخت فیلیپس در چند کشور مختلف مونتاژ می‌شوند که در این زیر لیست آنها را برای شما آورده ایم:

محصولات ساخت چین

محصولات ساخت لهستان (سفارش اروپا)

تلوزیون های فیلیپس:

این شرکت هلندی از سال ۱۹۲۵ تولید تلویزیون را آغاز کرد. مانند دیگر شرکت ها، محصولات این شرکت هلندی هم در مدل های مختلف ال سی دی، ال ای دی، اچ دی، فول اچ و 4ک به بازار عرضه شدند.  همچنین اکنون بیشتر مدل ها دارای سیستم هوشمند بوده و امکان اتصال بیسیم گوشی موبایل لپ تاپ را به تلویزیون خواهید داشت. در ادامه مطلب، چند مدل پر فروش و پرطرفدار این شرکت را به شما معرفی می کنیم:

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل 32PHT5583 سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس میشاکالا
تعداد درگاه های HDMI         دو عدد
نسبت تصویر                       16:9
رزولوشن                            1366 × 768
کیفیت تصویر                       HD
تعداد بلندگوها                     دو عدد
تیونر                                  DVB-T2
نوع پایه                             رومیزی
نوع خروجی صدای دیجیتال    کواکسیال
تکنولوژی صفحه                   LED
سایر توضیحات                    تصویرPixel Plus HD, 200 PPI
تعداد درگاه‌های USB            یک عدد

این تلویزیون در سایز ۳۲ اینچ تولید و روانه بازار شد و با توجه به اندازه مناسب و قیمت مناسب، مورد توجه بسیاری از خریداران با بودجه متوسط قرار گرفت. یک درگاه یو اس بی و دو عدد درگاه اچ دی ما ای دارد. رزولوشن این دستگاه hd با کیفیت تصویر مناسبی است. همچنین این مذلدارای تیونر داخلی می باشد که شما را از داشتن یک گیرنده های دیجیتال بی نیاز می کند. و توانایی پخش شبکه های صدا و سیما را خواهید داشت این تلویزیون به یک اسپیکر با توان خروجی ۱۲ وات مجهز شده است. در کل این محصول محصولی با ارزش خرید نسبتاً بالا، کیفیت مناسب می باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 55put6004 سایز 55 اینچ 

تلویزیون هوشمند فیلیپس میشاکالا

توان هر بلندگ                8 وات
تعداد درگاه های HDMI     سه عدد
پردازنده                         چهار هسته‌ای
نوع رابط هوشمند            Android
نسبت تصویر                  16:9
رزولوشن                       2160 × 3840
کیفیت تصویر                  Ultra HD – 4K
تعداد بلندگوها                دو عدد
تیونر                             DVB-T2
نوع دیکودر آنلاین             HEVC
استانداردهای صوتی        Dolby Digital
تعداد درگاه‌های USB        دو عدد

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 55put6004 ، یک محصول ۵۵ اینچی، با صفحه تخت و کیفیت بسیار بالا می باشد. این مدل امکانات بسیار متعدد و خوبی در اختیار شما می گذارد از جمله این امکانات می توان به زاویه دید ۱۷۸ درجه ای که  زاویه دید بسیار وسیع و امکان تماشای صفحه نمایش از محدوده بزرگی را برای شما فراهم می‌کند، اشاره کرد. دارای دو درگاه usb می باشد که می توانید محتوای مختلف را از طریق فلش هارد اکسترنال بر روی تلویزیون خود ملاحظه نمایید یا این که برنامه برنامه های تلویزیونی مورد علاقه تان را روی آن ذخیره کنید. سیستم این تلوزیون از نوع هوشمند می باشد که با سیستم عامل اندروید و پردازنده چهار هسته‌ای آن شما می توانید یک رابط کاربری کار آمد و روان را تجربه کنید. خروجی صدای ۱۶ واتی بلندگوهای محصول نیز صدای مطلوب و خوبی را به شما ارائه می دهد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس مدل 43PFT5883 سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند فیلیپس
تعداد درگاه های HDMI            دو عدد
نوع رابط هوشمند                   Android
رزولوشن                              1080 × 1920
کیفیت تصویر                         Full HD
توان هر بلندگو                       6 وات
تعداد بلندگوها                       دو عدد
تکنولوژی صفحه                     LED
استانداردهای صوتی              Dolby
وزن تلویزیون با پایه                 7.3
تعداد درگاه‌های USB              دو عدد
نوع خروجی صدای دیجیتال      کواکسیال
پشتیبانی از HDMI-CEC
پشتیبانی از فایل های صوتی با فرمت AAC / WAV
پشتیبانی از ویدیو با رزولوشن Full HD با سرعت 60 فریم بر ثانیه
تلویزیون مدل 43PFT5883 یک محصول ۴۳ اینچی با امکانات خوب و راضی کننده از شرکت فیلیپس است. کیفیت تصویر این ال ای دی، فول اچ دی می باشد. دارای دو درگاه usb ۲ می باشد که می توانید فایل های مورد نظر خود را درون تلویزیون اجرا کرده و یا برنامه های مورد علاقه خود را روی آن ذخیره کنید. تلویزیون ۳ درگاه hdmi دارد و سیستم صوتی دو کانال که توان خروجی کلی آن برابر با ۱۲ وات می باشد صدای رسا برای شما ارائه می دهد. مزیت بزرگ این تلویزیون، سیستم عامل اندروید آن است که قابلیت اتصال به اینترنت را برای شما فراهم می کند.
از شما که تا اینجا مقاله با میشا همراه بودید، تشکر می کنیم! همانطور که دیدید، به بررسی 3 مدل پر طرفدار از محصولات فیلیپس پرداختیم و سعی کریم اطلاعات مختصر و مفیدی راجب آنها به شما ارایه دهیم. شاید تلوزیون شما هم در این بین باشد!
اما در نهایت انتخاب و تصمیم نهایی با شماست. میشاکالا همیشه سعی می کند بهترین اطلاعات را در زمینه اخبار لوازم خانگی در اختیار شما بگذارد تا در این دنیا که همه ما با حجم عظیمی از اطلاعات درست و نادرست احاطه شده ایم، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

تلفن: 33521812-021

شماره واتساپ: 09026351677

برای خرید محصولات به دیدبازار مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه